Å holde seg til planen

Hvis du jobber innen markedsføring så regner jeg med at du er en kreativ person. Kreative mennesker er fantastiske. Vi kan komme på nye idéer, finne løsninger som kanskje ikke er helt A-4 og vi kan se for oss hvordan folk kommer til å elske våre produkter eller tjenester. Men!

Vi er også gode på å tulle oss bort på veien. Hvis vi har en virkelig god idé om hvordan noe burde gjøres eller hvordan man burde løse et problem, så er vi ganske gode på å tenke ut en ny idé om å gjøre noe annet. Dette gjør det vanskelig for oss å få ting gjort.

Så å holde seg til planen er en ting vi alle burde bli bedre på. Meg inkludert. Å holde seg til en plan balanserer på en tynn linje mellom en flott idé og full fiasko. Ved å bruke en gjøremålsliste og holde deg motivert som jeg har skrevet om tidligere, kan du være i stand til lykkes.

Det er ikke sånn at jeg tror at alle folk er sånn som meg. Men jeg kjenner mange venner og kollegaer i samme bransje som er slik, jeg snakker med dem regelmessig og de kommer med idéer som høres veldig bra ut. Men problemet er at de finner det veldig vanskelig å virkeliggjøre dem.

Det beste du kan gjøre er å skrive idéene dine ned og følge planen din, uansett hva. Hvis du finner ut at du arbeider på noe som du ikke tror på, så bør du kanskje gjøre noe annet.

Leave a Reply